Mindfulness

Bij Mindfulness heb je alle aandacht bij jezelf en je omgeving, een volledig gewaar-zijn van uit het hier-en-nu.

Wat mindfulness voor jou doet

Bij Mindfulness staat de vraag centraal: feit of gedachten? Feiten kun je niet veranderen, gedachten wel. Je leert leiding te nemen over je eigen leven. Je leert om op een andere manier in het leven te staan en te genieten van dat wat nu is en met bewustwording van de schoonheid van alles om je heen.

​Met mindfulness leef je intenser en bewuster. Door vaker je aandacht te sturen leer je afstand te houden van gedachten in je hoofd. Je kunt je beter ontspannen en je geest wordt rustiger. Je kunt ook beter je grenzen bewaken.

Wat leert het je?

Het leert je om in deze drukke tijd waarin wij leven en waar iedereen iets van ons verwacht om:​

  • te vertragen
  • bewustere keuzes te maken
  • en te genieten van kleine dingen

SLOW DOWN

1 minute candle light meditation
Creëer een rustige plek,
doe het licht uit.
Brand een kaars,
plaats deze op ooghoogte.
Neem een gemakkelijke positie aan,
met een rechte houding
Staar 1 minuut in het kaarslicht.
Laat het beeld van de vlam tot je doordringen,
Laat al je gedachten los ………

Home
Over mij
Stress
coun
seling
Mind
fulness
Kracht
gericht coachen
Blog

Aanbieding

Een compleet pakket voor jouw welzijn

Coaching, stresscounseling, krachtgericht coachen.  Aanbiedingsprijs: Eerste sessie van een uur voor € 40,00 i.p.v. € 55,00 

Doorbreek de vicieuze cirkel en neem weer de regie over je eigen leven. Je wordt zelfredzamer. Coaching brengt je in korte tijd tot nieuwe inzichten die je helpen om je doelen te verwezenlijken. Uitgangspunt bij coaching is jouw eigen kracht. Ik laat je kijken naar je eigen gedrag, je blinde vlekken worden zichtbaar en ik reik je tools aan hoe het ook anders zou kunnen.

Yin-yoga met meditatie. Aanbiedingsprijs: Eerste sessie van één uur, één op één, € 37,50 i.p.v. € 47,50

Yin-yoga om je ontspannen te maken en je bewust te worden van jezelf en ontvankelijk voor de meditatieoefeningen op muziek, afgestemd op hoe jij je voelt die dag. Muziek is goed voor de brein, rustige muziek zorgt voor een lagere productie van stresshormonen en maakt endorfine vrij in de hersenen. De hartslag vertraagt en bloeddruk daalt, ademhaling wordt rustiger en spierspanningen verminderen.

You have Successfully Subscribed!

Pin It on Pinterest

Share This